maandag 13 juni 2011

Mannen kaarten - Masculine cards


Hallo allemaal,
Met Vaderdag in het verschiet heb ik voor Doe@ding een aantal mannenkaarten gemaakt met voornamelijk de lijn Timepieces van Bo Bunny. Ik hoop dat deze kaarten julie zo inspireren dat jullie ook voor jullie Vader/ partner een eigengemaakt kaartje gaan maken. Op het blog van Doeading vindt je een mini workshop waarin ik beschreven heb wat ik gebruikt heb.

With Fathersday just around the corner I made some masculine cards. I mainly used the line Timepieces of Bo Bunny.  I hope they inspires you to give your Dad/ partner a home made card as well.

Groetjes, Kind regards,

Ellen

7 opmerkingen:

Kathy Eddy zei

Oh Ellen, these are all just splendid! Great masculine cards.

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Ellen.

Liefs Riet.

Jackie zei

You are so creative! The cards and everything I looked at on your blog are so nice, I signed up to be a follower.

Ellen zei

Dank je wel voor je compliment Riet.

Thank you for your comment Jackie. Enjoy your stay here.

Crea Astrid zei

Was vanmiddag bij Doe@ding geweest en heb deze mooie kaarten in het echt mogen bewonderen. Ze zijn echt super. Ze hadden in de winkel al gezegd dat het op je blog stond, dus ik ben gelijk gaan kijken. Ben gelijk ook volger bij je geworden.

Groetjes Astrid.

Ellen zei

Hallo Astrid, bedankt voor het compliment en welkom hier. Ik hoop dat je nog meer inspiratie op zal doen op mijn blog. Vergeet ook niet in mijn fotoalbums te neuzen aan de linkerzijde op mijn blog.

Marjie Kemper zei

Such fabulous masculine cards... love the colors and you've done an outstanding job with the diecuts.