woensdag 8 augustus 2012

Wow, Ik heb weer gewonnen!




Ik heb jullie verteld dat ik met mijn mini album "Paris" mee heb gedaan aan de challenge "Hey Girl" op Simonsaystampandshow. Wel ik ben wederom door het designteam uitgekozen als een van de 3 favorieten van deze challenge! Nu doe ik, jammer genoeg. niet zo vaak mee als ik zou willen, vanwege tijdgebrek, maar het is altijd leuk om dit soort prijzen te winnen. Ik ben er dan ook weer super trots op dat het nu voor de 3de keer gelukt is om uitgekozen te worden tot "one of the 3 favorite entries of the designteam members".

De challenge deze week is "Paint it up"
Nu heb ik volgende week lekker 3 weken vakantie, eens kijken of ik dit weekend weer iets met verf kan maken en wederom mee kan doen. Ideen genoeg, nu nog wat energie om iets te gaan doen!

1 opmerking:

Holly Saveur zei

Gefeliciteerd Ellen..het is ook een beauty!