woensdag 1 mei 2013

DT project Let's Get Bizzee

 
Goedemorgen allemaal,
 
Vandaag wil ik jullie mijn gepimpte MDF Wandbord Memo van 
 
 
 laten zien.
Ik heb een aantal dingen toegevoegd dat ik gemaakt heb van chipboard zoals het postvakje aan de voorzijde. Verder heb ik een van de mooie nieuwe Julie Nutting stempels gebruikt van Prima marketing. We hebben lang op deze stempels moeten wachten, maar van de week waren ze dan toch eindelijk binnen. Ik vind deze ZO leuk dat ik ze inmiddels allemaal heb. Je zal dus zeker vaker deze ladies voorbij zien komen de komende tijd. Het papier dat ik gebruikt heb is van Bo Bunny.
 
Dit memo bord is natuurlijk te koop bij Doe@ding:
 
 
 
Dit zijn alle Julie Nutting stempels die momenteel beschikbaar zijn:
 
 
 
 
Hier nog wat foto's van details die ik op het bord gemaakt heb. Het echte bord kan je in de winkel bekijken. Hij staat op de stelling met MDF producten van o.a. Let's Get Bizzee.
 



 
Bedankt weer voor jullie bezoekje en ik vindt het altijd leuk om jullie opmerkingen te lezen.
 
groetjes,
Ellen

1 opmerking:

Unknown zei

Mooi en nuttig, een geweldige combi!