zaterdag 9 oktober 2010

Hobbyisten voor Pink Ribbon

Hobbyisten voor Pink Ribbon

Oktober is Pink Ribbon maand. Om zoveel mogelijk geld op te halen voor onderzoek naar borstkanker worden er diverse aktie opgezet gedurende de maand oktober.
Nu ben ik natuurlijk een fanatieke hobbyist en het initiatief  "Hobbyisten voor Pink Ribbon" sprak mij dan ook enorm aan. Spreekt het jou ook aan? Ga dan even hier kijken en doe met ons mee. Hetzij doormiddel van een bijdrage voor de veiling of de verkoop, hetzij door deelname aan een van de mini workshops.
Ik zal op zaterdag 30 oktober een mini workshop geven. Tevens zal mijn Halloween scene die ik voor de Demodagen van Doe@Ding gemaakt heb bij hun geveild worden.
Wil jij ook helpen workshops te geven? Neem dan even contact met hun op. Alle info over alle activiteiten op zaterdag 30 oktober vindt je op hun blog.

Ik hoop héél veel mensen te zien die dag! Samen zijn we sterk!

Geen opmerkingen: