zaterdag 9 oktober 2010

Ik heb 2 fantastische dagen gehad....

op de demodagen van Doe@Ding Het was weer als vanouds oer gezellig druk. Ik heb veel lieve mensen  gesproken en een leuke demo gegeven met JustRite stempels. Hun assortiment wordt zo groot en mooi dat er voor iedereen wel wat bij zit. Op deze site vindt je heel veel voorbeelden die gemaakt zijn met de JustRite stempels. Alles is gesorteerd op de set/ maat stempels. Maar laat dat je er niet van weerhouden om ook de andere gallery's te bekijken op deze site.
De webwinkel van Doe@Ding is gevuld met een groot deel van het assortiment. Kan je nu iets niet vinden in de webwinkel dat je wel op de demodagen hebt gezien? Dan zit het waarschijnlijk nog in een van de vele dozen. Ongetwijfeld zal alles in de loop van de week weer online staan.
Heb je een vraag overf JustRite stempels dan mag je me altijd even mailen. Mijn mailadres vindt je aan de rechterzijde. Ik kan alleen niet beloven dat ik dezelfde dag nog antwoord, maar ik antwoord wel altijd,

Ik ga van de week alles even op de foto zetten en zal dan ook hier laten zien wat ik zo al gemaakt heb.

Geen opmerkingen: